вівторок, 31 травня 2022 р.

1червня 2022 рік

 Дистанційне навчання 

Основи здоров'я 7-а клас 

Ось і завершується ще один навчальний рік. Ти і твої однокласники добре попрацювали, вивчаючи багато предметів. Одні з них вам подобаються більше, інші - менше.   

   #  Сьогодні я вам пропоную написати твір-роздум, чи вважаєте ви корисними уроки основи здоров'я, чи заохочує цей урок вас до здорового способу життя, дотримання безпечної поведінки. Поміркуйте, що може зробити цей предмет ще цікавішим.

  #  Візьміть аркуш паперу і запишіть 5 справ (які сприяють розвитку і зміцненню здоров'я), якими плануєте зайнятися влітку. Обов'язково дотримайтеся свого списку!


Основи здоров'я 8 клас 

Тема: Інформаційна безпека 

Опрацювати параграф 28 

Перегляньте відео урок https://youtu.be/POE5Mg4aSkY 


Запишіть в зошит  тему уроку, випишіть поняття з параграфу в зошит 

Ритміка 



Немає коментарів:

Дописати коментар