понеділок, 8 листопада 2021 р.

 Дистанційне навчання 9 листопада 2021 рік 

                     Фізична культура 

   ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРи 
 


9-Б клас 

Тема уроку: Загартування, його значення для здоров'я
 людини
  1 уважно перегляньте презентацію
2 виконати коиплекс 

Бажаю міцного здоров'я!

5 клас

Тема уроку: Різновиди ходьби. Профілактика плоскостопості 
 Комплекс вправ для стоп і ніг. Вправи в русі
залучаємо батьків, братиків і сестричок до виконання вправ. гарного настрою і міцного здоров'я!

7-а клас  Ритміка
 
Тема уроку: Виконання ритмічних рухів під музику


БАЖАЮ МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я!

8 клас

Тема уроку: Ведення м'яча внутрішньою стороною стопи

Переглянути відео, виконати на спортивному

 майданчику 


https://www.youtube.com/watch?v=dH6znbruTic

9-А клас 

Тема уроку:    Лінивий фітнес



ЗАЛУЧАЄМО БАТЬКІВ, БРАТИКІВ І СЕСТРИЧОК ДО ВИКОНАННЯ ВПРАВ. ГАРНОГО НАСТРОЮ І МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я!




Немає коментарів:

Дописати коментар